Hauskin osuus?
Tarimyyntikoneella ohjaan somesta päivittäin jopa nukuttavan tylsillä arjen tilanteilla tulikuumia ostajia lähes bisnekseen kuin bisnekseen…
Sillä asiakkaisiini kuuluu verkkokauppiata, palveluita myyviä asiantuntijoita (esim. personal trainerit)… ja digituotteita myyviä yrittäjiä. Eikä asiakkaideni tarvitse käyttää mainoksissaan markkinoinnin “ninjatemppuja”. Eikä varsinkaan J.K. Rowlingin tasoista proosaa.
Ja mietihän tätä:
Tarinankerronnalle ovat jopa jotkut markkinoinnin ammattilaiset nauraneet ja kuitanneet “trendijuttuna”... mutta silti se toimii some-mainonnassa (ja monessa muussakin kanavassa) erittäin hyvin…
Aina kun lisään tarinoita asiakkaideni mainoksiin, tulokset yllättävät joka kerta. Kuten esimerkiksi:
Yhdessä Facebook-mainoksessa kerroin yhden yrittäjyyteni suurimman epäonnistumisista. Tulokset? Sain uusia asiakasprojekteja 19 050 eurolla alle 4 viikossa (käytän edelleenkin tätä mainosta aina kun tarvitsen uusia asiakkaita)
Kaksi mahtavaa naisyrittäjää täyttivät upouuden verkkokurssinsa 149 ostajalla (mikä tarkoitti 14 684 euroa myynteinä) 10 päivässä jakamalla myytävään tuotteeseen liittyvän tarinansa some-mainoksissaan
Luonnonkosmetiikkaa myyvän nettikauppiaan some-mainokset lumosivat tarinoillaan uusia ostajia & asiakkaita 18 959 euron edestä
Voimantuottoon & lihaskasvuun tähtääviä valmennusohjelmia myyvää valmentajaa tarinat (some-mainoksissa & myyntisivulla) auttoivat nostamaan yhdenkin valmennuksen myynnit 20 prosentilla. Tämä tarkoitti lähes 15 tuhatta euroa enemmän myyntiä kuin aiemmin
Enter your bullet points here..
Tämän kuitenkin voin luvata: Tarinamyyntikoneella täytät kotisivusi, nettikauppasi tai myyntitunnelisi ostointoa pursuavilla ihmisillä… vaikket yrittäisi edes myydä mitään.
Katsos…
Miksi sinun sitten pitäisi välittää tästä?
Kun kerrot tarinoita some-mainoksissasi, vedät luonnollisesti uusia ihanne-asiakkaitasi bisnekseesi.
PLUS – Myyntitarinoiden kertominen on yllättävänkin helppoa. Kohta tästä lisää.
Joten ennen kuin päätät sopiiko Tarinamyyntikone bisneksellesi – esimerkiksi näitä juttuja löydät valmennuksestani:
Näin kirjoitat Netflix TOP10-sarjojen lailla koukuttavia some-mainoksia, joilla ihanne-asiakkaasi kaivaa pankkikortin esiin (ja melkein popparitkin) – vaikka elämässäsi/bisneksessäsi ei tapahtuisi mitään mielenkiintoista
Haamu-tekniikalla mainoksesi näyttävät sisällöltä… mutta tuottavat sinulle silti myyntiä (tällaiset some-mainokset eivät vaikuta tuputtavilta, vaikka myisit niissä röyhkeästi juttujasi)
Näin poistat kilpailijat Marvelin perustajan ja Spidermanin ensimmäisen piirtäjän Stan Leen idealla (Tämä on jo sinulle tuttu juttu, jos olet koskaan katsonut Iron Man, Thor tai muita Marvelin elokuvia)
Etkö ole tehnyt koskaan some-mainontaa? HYVÄ! Sinulla on yksi erittäin tärkeä etulyöntiasema muihin kokeneisiin mainostajiin verrattuna (Jos otat neuvosta vaarin...tämä auttaa sinua päihittämään milloin tahansa jopa vuosia mainostaneet yrittäjät)
Yllättävä syy, miksi Ilkka Remeksen kirjat tekevät sinusta jopa 10-kertaa paremman some-mainostajan kuin yksikään markkinoinnin kirja. (Olisinpa tiennyt tämän jo 5 vuotta takaperin – niin yritykseni myynnit saattaisivat olla jotain ihan muuta...)
Paras neuvo, jonka opin Broadchurch-nimisestä Netflix-sarjasta. (Tämä – ehkä yllättäväkin – idea tuplasi mainoksieni tulokset)
Numero #1 tapa kirjoittaa voitollisia some-mainoksia lähes joka kerta. (Usko täi älä, mutta aivosi haluavat kirjoittaa tällä tavalla… ja mikä parasta: prospektisi aivot haluavat kuluttaa mainostekstit tässä muodossa)
21 esimerkkiä, miten muuttaa jopa tylsät aamukahvihetket tusinaksi voitollisia FB-mainoksia. (Sain kerran uusia asiakkaita mainoksillani kertomalla niinkin tavallisesta asiasta kuin kävelylenkistäni Tampereen Lapinniemessä)
VIHDOIN! Nyt saat "luvan kanssa" ahmia Netflix-sarjoja illat pitkät. ('How to get away with murder' -sarjan katsominen terävöitti mainosteni ensimmäiset lauseet, joilla "shokeeraan" aivottomasti FB-feediä selaavan prospektin pysähtymään ja lähes hypnotisoituneena klikkaamaan mainostani)
35 118,85 euron myyntitarinani analysointi: Näin myin verkkokurssiani kuukausittain 2926 eurolla vain yhdellä tarinalla
Ehkä aloittelija-ystävällisin tapa kirjoittaa voitollisimpia some-mainoksia, joita olet koskaan nähnyt. Tällä tavalla et ainoastaan kirjoita mainoksia, joita ihmiset haluavat ahmia ja lopuksi klikata… vaan kirjoitat mainoksesi äärimmäisen nopeasti – jopa 20 minuutissa…
Enter your bullet points here..
Myyntitarinat poikkeavat totaalisesti fiktiokirjallisuudesta. Ja on jopa parempi, jos ylä-asteella tai lukiossa äidinkieli ei ollut vahvuutesi.
Sillä viime vuonna kirjoitin asiakkaideni & omiin mainoksiini 252+ myyntitarinaa. Ja parhaiten uusia asiakkaita tuottivat mainokset, jotka olivat yhtä suoraviivaisia tarinoita kuin Aku Ankka -taskukirjoissa. Jotkut myyntitarinat olivat jopa vain muutaman lauseen mittaisia.
Ihmisillä ei ole aikaa pohtia hienojen sanojen tai lauseiden merkityksiä somessa. Sitä paitsi, harva edes lukee some-mainoksia sanasta sanaan. Siksi niiden viesti pitää pystyä tajuamaan sekunneissa. (Knoppi: ihmisten keskittymiskyky on jo alle 4 sekuntia.)
Tästä syystä näillä tekniikoilla & työkaluilla kuka tahansa voi kirjoittaa myyntitarinoita:
Neljä (4) ajatonta tarinarakennetta, joilla kirjoitat some-mainoksen samalla kun juot aamukahvisi (tai mikä onkaan aamurutiinisi) – vaikka kirjoittaminen ei olisi sinun vahvuutesi… lisäät vain oman tarinasi paikoilleen.
Näin pystyt luomaan jopa 20 erilaista myyntitarinaa yhdestä tapahtumasta… (Tämä tarkoittaa, että voit monistaa yhdestä tarinasta jopa 20 kertaa enemmän kauppaa!)
Näin saat asiakkaasi uskomaan (hulluimmatkin) tarinasi South Park -sarjan jaksojen rakenteella… (Tiedän, minäkään en pidä South Parkista, mutta silti tämä tieto on mukavasti koukuttanut uusia asiakkaita painamaan “Osta nyt” -nappia)
Tällä Hollywoodin käsikirjoittajien tekniikalla pyydät prospektiasi ostamaan sinulta tai klikkaamaan mainostasi — ja silti he PITÄVÄT siitä!
Tämän tekniikan Star Wars -pahis Darth Vader opetti minulle vaikuttamisesta… Kaksi piilotettua sanaa, joilla saat “voiman” avulla houkuteltua prospektisi klikkaamaan mainostasi, vaikka hänellä olisi huutava vauva sylissä!
Noudattamalla Tarantinon useiden elokuvakäsikirjoitusten tekniikkaa (kuten Once Upon Time in Hollywood) skeptisimmätkään ihanne-asiakkaasi eivät edes huomaa lukevansa mainosta
Batman-elokuvien “korkean draaman hetkellä” herätät jopa tylsistyneimmät ja apaattisimmat henkilöt — ja saat heidät nojautumaan tuolilleen tutkimaan mainoksesi alusta loppuun. (Tämän tekniikan opin ”Batman: Yön Ritarin paluu” -elokuvan loppumetreiltä, kun Bane pisti Batmanin nippuun)
“Ydinpommi”-otsikkotekniikalla vedät magneetin lailla lähes takuuvarmasti jokaisen uneliaan somettajan lukemaan mainostasi. (Jopa ne ihmiset, jotka väittävät vihaavansa mainoksia)
Tee tämä yksi virhe ja tarinasi muuttuu Frankensteinin näköiseksi hirvitykseksi – ja karkotat samalla kaikki potentiaaliset asiakkaasi. (Näytän sinulle miten vältät tekemästä tämän kohtalokkaan virheen)
Poista kovimmatkin kilpailijasi pelistä yhdellä yksinkertaisella idealla, jota kaunokirjailijat hyödyntävät kirjojen kansissa. (Tämä idea voi muuttaa yrityksesi tulevaisuuden… ja niin kävi myös omalle yritykselleni)
Tästä syystä RAKASTAN Harry Potter -kirjoja… PLUS: Näet miten katkaiset prospektisi epäilyt samalla tavalla kuin Neville katkaisi Naginilta pään Kuoleman varjelukset -kirjassa.
Neljä yrittäjän “selkärankatarinaa”, jotka jokaisen pitää pystyä kertomaan unissaankin… varsinkin jos haluat erottua kilpailijoistasi. (Eikä ole väliä, vaikka teillä olisi täysin samanlainen tuote)
20 vuotta FBI-neuvottelijana toiminut opetti minulle tekniikan, jolla luot välittömästi luottamuksen epäileväisimpiinkin asiakkaisiisi. (Ja jos teet tämän oikein, saat heidät jopa ostamaan sinulta)
Syy miksi sinun ei kannata koskaan edes vilkaista mitä kilpailijasi tekevät – tai muuten sysäät heille asiakkaasi. (Näet miten estät tätä tapahtumasta!)
Lisäämällä jokaisen Lost-jakson lopussa käytettyä tekniikkaa, parannat mainostesi klikkausprosentteja jopa 222 prosentilla (näin kävi eräälle Tarinamyyntikone-metodiani käyttäneelle yrittäjälle alle viikossa)… eikä sinun tarvitse lisätä kuin yksi lause mainoksesi loppuun.
Yksinkertaisella lauseella käännät tarinasi myytävään juttuusi… ja asiakkaasi eivät edes huomaa, että aloit esittelemään tuotettasi/palveluasi (tähän ei liity mitään manipulointia tai muita temppuja – kuultuasi tämän huomaat sen olevan puhdasta maalaisjärkeä)
Oletko jo kyllästynyt siihen kun some-jätit (esim. Facebook) vievät sinua kuin pässiä narussa? Näin teet Facebookista (tai muusta somesta) työhevosen, joka etsii sinulle…
Enter your bullet points here..
Sillä jaan myyntitarinoiden lisäksi sinulle parhaimmat kullanjyväset Facebook- & Instagram-mainonnasta, jotka olen oivaltanut kantapään kautta viimeisen 5 vuoden aikana… ja testaamalla eri juttuja OMALLA RAHALLA yli 12 000 eurolla per vuosi.
Lisäksi:
Nämä "salaisuudet" ovat auttaneet asiakkaitani saamaan jopa yli 100 000 euroa myyntiä yhdessä kuukaudessa:
10 kohdan tarkistuslista, jolla luot kerta toisensa jälkeen konvertoivia FB-mainoksia tai muita some-mainoksia. (Sain tämän tarkistuslistan 7-numeroisia myyntisivuja kirjoittavalta copywriterilta, kun maksoin hänen valmennuksestaan 2000 euroa.)
Yksi Facebook-mainonnan LAKI, joka sinun pitää muistaa jopa unissasi – varsinkin jos haluat saada mainoksillasi lisää kauppaa!
Myymisellä tai markkinoinnilla ei ole lähestulkoon mitään tekemistä 5-numeroisia myyntejä tuottavien Facebook-mainoksien kanssa – kyse on 70 000 vuotta vanhasta viestinnästä. (Tästä Yuval Noah Harari puhuu myös kirjassaan Sapiens.)
Tarkka tieto: Tässä tarkassa kohtaa some-mainontaa voit pyytää suoraan kauppaa. (Tiedonjyvä tulee suoraan 5-numeroisilla summilla FB-mainontaa testanneelta.)
Kumpi on parempi mainokseen: Design-mainoskuva vai Tokmannista ostetulla 100 euron puhelimella napattu otos? (Tämän tietää vain testaamalla. MUTTA varman päälle pelatessa vain toinen näistä on yleensä se oikea vaihtoehto.)
Pitkä vs. lyhyt mainosteksti? Tälle keskustelulle laitetaan vihdoin piste! Yksi kuva näyttää sinulle joka kerta, miten paljon mainoksessa tarvitsee kertoa.
Mitä teet mainostekstiesi linkeille, jotta saat jopa skeptisimmät prospektit luottamaan sinuun. (Tämän sain tietää copywritingin kuningattarelta Joanna Wiebeltä… ja se on kriittisen tärkeää osata, jotta et karkota asiakkaita luotasi.)
Yksi kriittinen tekijä, joka sinun tarvitsee tietää voitollisesta FB-mainonnasta. (Tämä auttaa sinua tekemään myös parempia some-postauksia ihan missä kanavassa tahansa, kuten TikTokissa, Instagramissa jne.)
Kolme seikkaa, joita sinun ei tule koskaan laittaa Facebook-mainoksiisi (eikä mihinkään some-postauksiin) – silti lähes kaikki (yrittäjät) tekevät näin.
Harvojen tietämä syy, miksi ihmiset hyppäävät FB-mainosten yli lähestulkoon JOKA KERTA. (Ja miten sinun mainoksesi eivät ole tässä joukossa.)
Mitä tarkalleen kirjoitat FB-mainoksiin, joita näytät ihmisille, jotka eivät tiedä sinusta (tai yrityksestäsi) mitään.
Miten estät Facebookia sulkemasta mainostiliäsi huonojen mainosten takia. (Täytyy myöntää, tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta jos seuraat ohjeitani… se toimii kuin Frendit sadepäivänä torkupeiton alla.)
Tarkka suunnittelu vs. lonkalta mainosten kirjoittaminen… Kumpi toimii paremmin? (Näytän sinulle, mitä mentorini opetti minulle ja miksi hybridi-malli toimii jopa parhaiten.)
Miten päihittää ahdistava “tyhjän sivun” -syndrooma, jotta sinulla on joka kerta mainoksiin ideoita, joita ihanne-asiakkaasi eivät voi vastustaa!
PLUS:
Enter your bullet points here..
Kaikki tarinat eivät sovellu joka tilanteeseen. Pahimmassa tapauksessa tarinasi eivät “käy järkeensä” lukijoillesi – tämä johtaa vain rahojesi polttamiseen.
Bonus 2. 50+ tarinaideaa - Houkuttele uusia ostajia bisnekseesi tylsimmilläkin arjen tilanteilla (Arvo 57 €)
Luuletko, ettei elämässäsi/yrittäjyydessäsi tapahdu mitään jakamisen arvoista? Väärin! Näin luulin joskus itsekin.
Ennen kuin tajusin: Muutamalla kysymyksellä voin sytyttää aivoistani satoja ideoita, joista saan kasattua hetkessä tarinoita, joilla voin myydä tuotteitani/palveluitani.
Siksi saat bonuksena 50+ tarinaideaa ja kysymystä, joilla sinulle ei tule koskaan hetkeä “ei minulla ei ole mitään kerrottavaa”.
Bonus 3. 13 ajatonta tarinapohjaa - tiedät aina, mitä tarvitsee sanoa missäkin järjestyksessä
(Arvo 57 €)
Kun sinulla on tarinaidea, voit “leikata & liimata” ideasi näihin 13 valmiiseen tarinapohjaan. Ja tiedät aina: Mitä sanoa & missä järjestyksessä, jotta luot luottamusta & ohjaat lukijan klikkaamaan mainostasi.
Plus – mahdollisesti vielä ostamaankin tuotteitasi tai palveluitasi.
Kaikki nämä 214 euron lisäedut ovat sinun ILMAISEKSI tänään, kun liityt Tarinamyyntikone-valmennukseen.
Ja vielä yksi juttu:
Toisin sanoen: 365 päivän ajan voit tutkia valmennustani & kokeilla työkaluja sekä tekniikoita.
Näet dramaattisen muutoksen some-mainostesi tehossa vuoden aikana (tai jopa päivissä). Jos näin ei kuitenkaan käy...
Lähetät minulle vain sähköpostia (ilman selityksiä – kiitos) karoliina@karoliinabehm.fi seuraavan 12 kuukauden aikana. Ja palautan rahasi viipymättä.
En halua rahojasi, jos Tarinamyyntikone ei auta bisnestäsi kasvamaan.
Mutta minulla on yksi pyyntö:
ÄLÄ liity Tarinamyyntikone-valmennukseen, jos tämä on taas yksi valmennus lisää “pölyttymään kaappiisi”.
Tarinamyyntikone toimii vain, jos seuraat sen ohjeita & laitat kaiken käytäntöön. Mutta tämä ei ole mikään “nappia-painamalla” -ratkaisu. Joten, jos olet valmis käärimään hihat, niin…
Mutta tänään sinun ei tarvitse maksaa minulle edes 2000 euroa. Eikä edes 500 euroa (vaikka voisin veloittaa hyvinkin sen verran, koska valmennukseni sisältää paljon enemmän arvoa bisneksellesi kuin monetkaan 500 euron valmennukset).
Kaiken tällä sivulla mainitsemani saat 79 euron*
Miksi näin alhainen hinta? Kaikkien ei ole järkevää palkata minua (taloudellisista tai muista syistä). Mutta haluan silti tarjota kaikille mahtaville naisyrittäjille mahdollisuuden testata toimivaksi todistamiani menetelmiä.
Varoituksen sana: Olen aina tietyn liittymismäärän jälkeen nostanut valmennukseni hintaa (lähtöhinta oli 9 euroa). Joten se ei tule lopun elämää pysymään näin matalana. Siksi kannattaa toimia nyt.
PLUS – Kaiken kukkuraksi voit jopa vielä 12 kuukauden päästä pyytää rahasi takaisin – ilman kysymyksiä. Joten sinulla ei ole muuta menetettävää kuin pari tuntia aikaasi (jotka voivat lopulta muuttaa bisneksesi täysin).
Joten täytä tietosi alapuolella olevaan tilauslomakkeeseen. Ja pääset heti turvallisen maksun jälkeen Tarinamyyntikoneen kimppuun.
Askel 1. Syötä yhteystietosi
Askel 2. Syötä maksukortin tiedot (yleisimmät pankki- tai luottokortit)
TUPLATEN “KYLLÄ!”
Nappaan lisäksi 50+ toimivaksi todistettua otsikkomallia vain 37 eurolla!
- Summa yhteensä
- 1xTarinamyyntikone-valmennus – 79 € kertamaksu€63.71-+
- 50+ testattua otsimallia & -ideaa – 37 € kertamaksu€29.84
- Alennus
- Toimitus€0
- Arvonlisävero€0
- Yhteensä
- Maksu tänään
- Tarinamyyntikone-valmennus – 79 € kertamaksu€0
- 50+ testattua otsimallia & -ideaa – 37 € kertamaksu€29.84
- Alennus
- Toimitus€0
- Arvonlisävero€0
- Yhteensä
- Seuraavat maksu
- €63.71
- Alennus€0
- Toimitus€0
- Arvonlisävero€0
- Seuraava maksu yhteensä
€0 - Maksu tänään:
€0 - Maksu tänään
-
€0
Kaikki hinnat EUR
Mitä muut ovat sanoneet minusta & menetelmistäni?
“Uuden verkkokurssin lanseerauskampanjan aikana kurssia ostettiin yhteensä 105 kappaletta, mikä tarkoittaa yli 10 000 dollarin myyntejä. Merkittävä osuus tästä tuli maksullisen FB-mainonnan kautta, ja olenkin todella iloinen, että ulkoistin Facebook-mainonnan suunnittelun ja toteutuksen Karoliinalle!”
– Varpu Rusila, Bloggaaja & Yrittäjä, Her Finland
“Karoliinan (ja hänen tiiminsä) kanssa tehdyn yhteistyön ansiosta VSV-verkkovalmennuksen myynnit lähes tuplaantui viime kerrasta – ja myös viestintä ja brändimuutos meni täysin nappiin! Kiitos Karoliina!”
– Iida Soininen, Vapauta Supervoimasi Akatemian perustaja
“Karoliinan avulla toteutettu lanseeraus toi meille ennätystulokset palvelumme vuosijäsenyyden myynnissä. Saimme vuoden vaikeimpanana aikana (joulukuussa) 561 uutta tilaajaa ja myyntiä 54 417 €.”
– Ella ja Jukka Kainulainen, treenaakotona.com
“Yhteistyö toimi saumattomasti koko projektin ajan. Olimme todella tyytyväisiä Karoliinan laatimiin myyntiteksteihin ja selkeästi ne toimivat. Itse emme olisi osanneet kirjoittaa yhtä tarkasti kohdeyleisöämme puhuttelevia tekstejä myyntisivuille ja mainoksiin. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!”
– Piia Pajunen, Prove by Piia, yrittäjä ja hyvinvointivaikuttaja
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.